Pagina's

donderdag 1 januari 2015

W E L K O M 2O15!


Veel te lang niet op mijn  blog actief geweest.
Laat ik beginnen met iederéén een vervullend 2015 te wensen. 
Hopend dat jullie wensen en verwachtingen in vervulling mogen gaan.
In mijn afwezigheid hier heb ik mij geenzins verveeld. 
Ik ben juist meer gaan werken 
als groepsleidster op de peutergroep. 
Zodat ik letterlijk en figuurlijk minder tijd heb.
Daarbij ben ik VÉÉL op Instagram bezig geweest.
Een heel mooie en vooral snelle manier om contact te maken met mensen over de hele wereld maar ook met trouwe volgers.
Toch wil graag weer energiek gaan bloggen en hoop ik jullie weer snel te bezoeken. 
Maak er een mooi nieuw 2015 van!
××× S I L


8 opmerkingen:

  1. Ja, op IG heb ik veel creatieve uitspattingen van jou gezien,
    ik geniet elke keer weer van zoveel originaliteit, lef en kleur.
    Blijf vooral zo verder doen.

    Laten we hopen dat 2015 vervullend wordt!

    Een fijn jaar voor jou en je peuters
    (wat zullen ze tevreden zijn met jou)

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi 2015 toegewenst, fijn dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi nieuwjaar toegewenst Sil!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat je er weer bent. Aan Instagram ga ik gewoonweg niet beginnen omdat ik nu al tijd tekort kom ;). Maar naar ik begreep ook van anderen is het een snelle optie om je creaties te delen en er toch op die manier contacten op te doen. Maar ik ben toch blij als je weer vaker gaat bloggen, kunnen wij ook mee genieten ;). Een te gek 2015! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! We hebben hetzelfde idee! Ik was al sinds mei niet meer geweest. Ik wil eerst even opschonen en dan voorzichtig en start maken. Ik wens jou een top jaar! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig 2015 voor jou en je familie lieve Sil!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook een inspirerend jaar gewenst in goede gezondheid.
    Liefs,Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je er weer bent, voor jou natuurlijk ook een heel goed en creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!