Pagina's

zaterdag 19 april 2014

Bunny Love and more...





 



Verven is nog steeds het liefst
wat ik doe: de mogelijkheden zijn onbeperkt.
Zo hier op stof-een hippe theedoek van Zeeman.
Ik schilder altijd met Talens:
er staan dan ook nog heel wat kleuren
op mijn verlanglijst-evenals kwasten.
Het effect op de theedoek
is heel grappig: een soort van wandkleed.
De ronde werkjes gingen op de post maar helaas niet allebei op tijd aangekomen.
Rest mij nog jullie
leuke paasdagen te wensen.
xxx Sil
*

8 opmerkingen:

  1. Oh, zo gaaf! Die theedoek is echt top. Het doet me denken aan zo een gordijntje voor de keukenkastjes vroeger. Liefs MiM en een hele fijne pasen! :-*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja-zo'n kleedje had mijn goldie oldy oma ook-that's the spirit. I'm glad you're back in blogland-xxx

      Verwijderen
  2. Leuk gemaakt! Ik geniet elk jaar met Pasen weer van je neonroze bunny die ik ooit van je kreeg, samen met een memoryspel! Fijne dagen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Sil, hij is geweldig! Wat heb je dat weer mooi en origineel gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou dat ik het kon, fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gemaakt zeg!Jullie ook fijne pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH wauw, dat wandkleedje is echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!