Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Licht geluk Zater-en-Zondag!



 




*Koorknaap-€ 1,00 kringloop*

Kerst-tijd:
*een feest van lichtjes*
De tijd zo vlak voor kerst
vind ik misschien nog wel leuker 
dan de kerstdagen op zich.
Lekker aanrommelen:
kaarten schrijven-cadeautjes kopen
en opsturen-recepten en ideeën
bedenken voor een geslaagd
etentje-you name it.
Het huis en de klusjes aan kant
en dat allemaal het liefst zonder stres.
Het is en wordt wat
je er zelf van verwacht en maakt.
Ik ga nog even verder.
*G*E*N*I*E*T*
Mooi weekend
xxx Sil
*

6 opmerkingen:

  1. Zo is het Sil, gewoon genieten zonder stress. Heerlijk al die lichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verwachtingen scheppen .... verwachtingen. Lekker meegaan met de flow en zien wat er komt, hoe fijn is dat. En genieten zit 'm in mijn beleving vooral in het samenzijn, met kaarsverlichting en lekkere hapjes die vooral makkelijk zijn. Geniet ervan girl! Mooie dagen gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker genieten Sil, laat die stress maar voor wat het is en zie vooral de lichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat je zegt, de dagen voor kerst zijn eigenlijk leuker dan die kerstdagen zelf! Enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gisteren mijn huis een kerst sfeertje gegeven, niet met een grote en dure boom,maar gewoon met wat dennetakken van nog geen 2 euro ,wat klimop en hulst uit de tuin en kerstversieringen die ik al jaren heb , een oude krans die de rest van het jaar in de tuin hangt wat gepimpt , een paar kaarsen en oude kerstballen ooit gekocht op rommelmarkten en in kringloop winkel en het is gezellig in huis en maar voor een paar euro, verder ben ik alleen met de kerstdagen omdat mijn dochter bij haar vriend is die 24 december jarig is en 1e en 2e kerstdag bij de ouders van haar vriend is die zijn gescheiden dus de ene dag bij ma en de andere dag bij pa, dochter zegt dan altijd ,maar we komen ook bij jou hoor, welnee ,dat kan ook op een andere dag,want ik vind het helemaal geen ramp om alleen te zijn met de feestdagen, lekker op de bank met een boek, wat bladen en een lekkere film, een paar lekkere hapjes en lekker niet hoeven te koken, dat is voor mij genieten, natuur is het gezellig als ze langskomen maar dat is het ook op een andere dag

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!