Pagina's

zondag 17 november 2013

Bos-geluk Maan t/m Donderdag!











Het was een feestje in het bos vandaag.
Niet geweten dat er zo dichtbij
zo'n mooi bos is op de plek
waar onze dochter bijna 15 jaar
geleden geboren werd-Wageningen.
Nog nooit zoveel aanbod van paddestoelen
mogen bewonderen.
Met het bos heb ik een haat-liefde
verhouding.
Silvia-mijn echte naam
betekend bosmeisje
Als kleuter ooit naar het bos geweest
om herfstspullen te zoeken
en toen echt enorm verdwaald:
in het donker bij iemand 
aan moeten bellen.
Als kind ervaar je dat heftig.
Maar nu heb ik de liefde terug gevonden:
samen met Star genieten.
Stiekem wat versiering meegenomen uit 
het bos en zie hier mijn tuinversiering
Bloggen staat even op een lager pitje.
Mijn vader ligt voor de 5e week
in het ziekenhuis.
Wat ie heeft is nog steeds
niet duidelijk-lever&gal ziek.
En ben ik liever een 
helpende hand dan
een drukke blog(st)er.
Een mooie week gewenst
xxx Sil
*

11 opmerkingen:

  1. o getsie sterkte met je pap. En wat een vervelend verhaal dat je verdwaald was vroeger. Met Star in de buurt raak je vast nooit meer de weg kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig zo'n klein boompjein een potje,ziet er leuk uit.
    En beterschap voor je vader

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je mooi goed, zorg maar goed voor pap, en natuurlijk ook voor jezelf. Wij zullen hier duimen voor een snel en spoedig herstel. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Gelukkig heb je de weg terug gevonden, kan me voorstellen dat je toen behoorlijk in paniek was! Heel veel beterschap met je pa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte voor jou en je vader! Zo'n boswandeling met hond biedt dan wel even leuke afleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel sterkte en een lieve groet aan je vader X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap voor je vader!!

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!