Pagina's

zondag 22 september 2013

Let me be you're anchor Maan-Dins-en-Woensdag!












 
Oh my-Pinterest is een fantastische
bron van ideeën maar aan de 
andere kant maakt het me GEK.
Ik zie zulke gave dingen om te maken
en heb te weinig tijd om dat te doen-helaas.
Maar soms kom ik tussendoor tot iets leuks:
rondjes van fimo-klei voorzien van gaatjes.
Hier ankertjes van te borduren
en te gebruiken op een handbeschilderde
matroos-kaart.
Niets leuker dan mensen blij maken met post!
Een mooie start van de week
wens ik jullie toe
xxx Sil
*

7 opmerkingen:

  1. hahahaha ja dat pinterest hè, ik zie ook zoveel leuks wat in nog wil doen. Maar dít heb jij heel slim gedaan, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk maar niet teveel meer naar pinterest want ik heb te weinig tijd en te veel ideeën in mijn hoofd, erg frustrerend.
    Jij ook een fijne ma-di-woe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Pinterest is zoooo verslavend! Maar wel heel erg leuk. Jij ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of ik blij ben! Zo gaaf! Ik heb de kaart nog geen plekje gegeven. Tot nu toe neem ik hem mee en ligt hij waar ik zit/werk/lees/etc. Je hebt me erg blij gemaakt met deze gave post! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk idee Sil!!!!
    En inderdaad veels te leuk dat pinterest maar zeer verslavend ook :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooow, wat ontzettend mooi weer ! Leuk setje zo met het anker...

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!