Pagina's

zondag 1 september 2013

Flower you up Maan-t/m-Donderdag!









Het goedkoopste cadeautje
ever-van mijn hand.
Een handbeschilderde wijnfles
met bloemdecoratie.
De fles heb ik eerst goed
gewassen en rood gespoten.
Daarna versierd met Talens
acrylverf-goed laten drogen.
En afgespoten met lak:
dit is niet noodzakelijk.
Klaar is mijn aardigheidje
op voorraad.
(het is nu virtueel voor mijn vader-die in het ziekenhuis ligt met ernstige rugpijn)

Een mooie zondag en week
gewenst met hart&ziel
door Sil xxx
*

6 opmerkingen:

  1. Geweldig cadeau Sil !
    Beterschap voor je paps, niet leuk :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk die fles! En een fleurige groet zo voor je vader.....en niet leuk dat hij met ernstige pijn in het ziekenhuis ligt :( papa's en pijn...dat zou niet mogen gebeuren! -mijn paps heeft ook veel pijn en dat vind ik zo verschrikkelijk om te zien bij die superaardige en in mijn ogen nog steeds grote, stoere onaantastbare man...

    Sterkte voor all of you en natuurlijk ook een fijne week toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je zeker gelukt om ons om te fleuren met deze prachtige foto's!!! xxx Padje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super is de fles!!!!
    En Sil heel veel beterschap met je vader.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een super gaf cadeau! Sterkte met je vader. X MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!