Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Glazig Zater-en-Zondag!






 

Terwijl de zon nog volop schijnt
ben ik al even bezig geweest
met een leuke herfst-versiering.
Geïnspireerd door Pinterest:
niet goed voor mij-wil teveel maken.
Vandaag snel in mijn pauze naar de
kringloop-winkel geweest in Elst 
op zoek naar oud glaswerk:
specifiek naar vaasjes en kommetjes.
En zie hier:
3 paddestoel-objecten voor in de tuin.
Ik lijm ze vast met speciale lijm
en verheug me al hoe mooi ze zullen
staan in de regen.
Maar tot die tijd mag de zon
blijven schijnen!
Een lekker weekend toegewenst
met hart&ziel door Sil

*

10 opmerkingen:

  1. wat een funny paddo's! (ook mooi met de zon erop hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk dit! Inderdaad in de zon staan ze ook niet verkeerd. Bright & shining!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Orgineel!!! Nog niet gezien! Fijn weekend xxx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, grappig zeg ! Ze zijn vast nu ook al mooi in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ben benieuwd hoe het in je herfsttuin zal staan... vast erg mooi!
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben bijzonder benieuwd naar het resultaat! Het beloofd erg leuk te worden. Leuke foto van je meiden. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!