Pagina's

zondag 5 mei 2013

Knallen in de tuin Maan-en-Dinsdag!







De geraniums zijn gepoot en het 
wordt helemaal genieten in de tuin
met mijn nieuwe tuinkussens.
Had ze vorig jaar al gezien:
Madison kussens-Fantasy Multi.
En met moederdag in het vooruitzicht
leek me dit wel nuttig-Ha.
Je ziet wel wie er nog meer 
blij mee is!
Aan mijn kleding zul je het niet altijd
aflezen maar ik hou van knal-kleuren.
Heerlijk fleurig-laat die lente
maar knallen!
Een mooie start van de week
gewenst-xxx-Sil
*

14 opmerkingen:

  1. Oh helemaal te gek zeg, die kussens! Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwww helemaal in love met je tuinkussens meis! Wowwwww!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kussens! Lekkere kleurtjes :) En misschien draag je wel een knalkleuraccentje bij je kleding, een ring misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou je echt van knalkleuren, dat wist ik niet! Haha, grapje! Star heeft er ook geen moeite mee zo te zien. Wat een schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees het net van de mok, wat lief Sil!! Als je het wilt doen, graag! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super leuk.
    Daar wordt je echt blij van zulke kleuren.
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kussens zijne echt gaaf!!! Zouden het ook mooi doen in ons grijzige/stenen hoekje van het terras.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is nog eens fleurig...heerlijk :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die kleuren, juist in mijn kleding... Je schilderijtje is heerlijk bont geworden, dat inspireert me! Bedankt en een fijne zonnige dag! liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om helemaal blij van te worden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!