Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Happy-geluk Woens-en-Donderdag!

Geluk onderweg:
*Stiekem geplukte tulp*
Uit de tuin van Monsieur Nab
Geluk in mijn haar:
 
Geluk met de post:
 *Mijn bestelde armband van Ingedien*
 Geluk om mijn arm:
Gelukkige combi:

Ik heb een moeilijke smaak:
weet precies hoe ik iets wil
of liever niet wil.
Ingedien maakt wat ik mooi vind.
De combinatie tussen leer en 
het borduursel maakt deze armband mooi.
*I'm a happy girl*
Een mooi midden van de week
gewenst met hart&ziel
van Sil-xxx
*

10 opmerkingen:

  1. Je bent een boefje dus ;-)
    En die armband is wel écht een Sil-armband ja ! Bij mij zou het geen figuur slaan maar hij staat jou super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Had je die ook niet met vosjes? Oh nee, volgens mij had merula die bij haar besteld. Ik vind ze enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa ik heb er een met vosjes! (nog steeds ook zooooo blij mee). Maar deze is ook echt heul mooi!!!! Hij staat idd ook perfect bij het vestje (vestje? denk ik).
      Enne ik vind eigenlijk dat je helemaal geen moeilijke smaak hebt hoor!

      Verwijderen
  3. Hij is leuk, de armband!
    Fijne halve week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sil,
    Dankjewel voor alle moeite, heel erg lief van je! Maakt niet uit hoor... ik zoek verder, misschien over een tijdje op MP als de hype wat gezakt is! Nogmaals dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo af en toe moet je jezelf eens verwennen hè!
    Ontzettend gaaf! Ook die Mooie Tulp!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat ie goéd bij de vestje ! Thanx voor je lieve blogpost...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huh 'de vestje ?' Je vestje, moet het zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke ontdeugende foto van jou en je bestelde armbandje is superrr!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!