Pagina's

zondag 7 april 2013

Oranje boven Maan-en-Dinsdag!


*Beatrix bij haar Inhuldiging 1980*




Over 3 weken is het zover:
de inhuldiging van Willem-Alexander 
en het afscheid van Beatrix.
Vraag me niet waarom maar vorig jaar
scoorde ik deze speldjes en prentenkaart
uit 1980.
Curiosa-ben er dol op.
Raar-de speldjes zijn bijna antiek
en geven momenten weer uit iemands 
verleden tijd.
T.g.v. deze inhuldiging vroeg ik aan MiM
om stempels te maken van
het aanstaand Kroningspaar.
En ze zijn zo gaaf geworden:

 *voor mijn eigen gebruik*
*om mee te knutselen op het werk*

Zo'n knap guts-werkje.
Als ik tijd heb wil ik nog wat gave
gadgets maken hiermee voor de kroning.
Alvast een leuke week gewenst
met de Lente-zon
xxx Sil
*

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat zijn die stempels mooi... echt super!
    Veel plezier ermee, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwww die stempels ... wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die stempels prachtig gemaakt, onvoorstelbaar knap.
    Je bent zelf ook weer goed bezig geweest, vooral je geschilderde kaarten zijn prachtig, je bent een waar talent !
    Liefs Roos ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die Mim is weer goed bezig, wat een leuke stempels! Ik vind het wel spannend hoor een nieuwe koning!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempels zijn echt wel geweldig!
    Nog een fijne zondagavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooie antieke collectie, leuk om weer eens te zien!
    En die stempels geweldig wat goed gemaakt :))

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echte kunstwerkjes van Mim! Ik zou ook nog inspelen op de komende feesten met mijn winkeltje, maar nog drie weken?!! Pfff, moet maar overslaan denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o leuk die oude pinnetjes en de stempels zijn ook weer super leuk. Volgens mij kun jij je hier wel weer helemaal mee uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wauw, wat een mooie stempels!! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super die mooie speldjes en de stempels van MIM zijn echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die stempels leuk!!!

    Bedankt voor je berichtje op mijn blogpost over Yinthe, lief dat je elke keer weer de moeite neemt om een berichtje achter te laten. Ze was en is heel belangrijk voor ons en het is fijn als mensen met je meeleven!!

    Liefs,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!