Pagina's

vrijdag 5 april 2013

Levensbehoefte Zater-en-Zondag!











Creativiteit is niet alleen een hobby
van mij maar ook werk.
Bijna een levens-behoefte voor mij.
Mooi en moeilijk tegelijk-soms.
In creativiteit presteren is 
niet altijd makkelijk.
Want de inspiratie moet dan wel 
altijd aanwezig zijn.
Gelukkig ben ik één grote fantasie-bron.
Mijn probleem is tijd-het liefst zou ik 
alleen maar willen schilderen
en leuke dingen maken.
Echter heb ik ook nog een gezin,
 ben ik groepsleidster
en heb ik een huishouding.
Elke keer moet ik een afweging maken.
Op het ogenblik ben ik bezig met 
een mooie opdracht
 voor een huisarts-praktijk.
Hierover binnenkort meer:

*80cm bij 80cm nog leeg*

Fijn weekend gewenst
xxx Sil
*

16 opmerkingen:

  1. Fijn weekend !
    We zijn net terug van ons Ardennenhuisje en er zat fantastische post in de bus ! Dank je wel!
    Creeren = zijn, een waarheid als een bus!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel herkenbaar creatief zijn als levensbehoefte! Wat heb je weer voor mooie kunstwerkjes gemaakt. En leuk als je meedoet aan de noteswap!! Fijn, creatief weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beeldschoon Sil en voor de praktijd zal het vast wel goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haa superleuk die vogeltjes!
    ik geloof wel dat het een levensbehoefte is voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke geborduurde vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar! Super leuke werkjes heb je gemaakt! Soms wordt ik ook moe van mezelf, chaos en rommeltjes maar een opgeruimd humeur is ook veel waard.Fijn weekend en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vogelschilderijtjes! Succes met de tijdsindeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die vogeltjes leuk zeg...en die opdracht???
    Spannend ben heel erg benieuwd Succes

    Fijn weekend :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weekend! Leuke schilderijtjes! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zit te genieten van al dat moois. Een lust voor het oog. Een heel fijn weekend. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er superleuk uit , die vogeltjes en de tekst is heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel herkenbaar! Ik ben ook graag creatief bezig, maar m'n grootste probleem is tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooo, zo herkenbaar. De bovenste spreuk kan ik wel omdraaien... beïng productive makes me happy ! En die geborduurde vogels... prachtig !
    Ben benieuwd naar je lege doek...

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!