Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Petite borduurwerkje-2 en meer Goede Vrijdag!



Hoe leuk is dit...
Vorige week ontving ik dit 
beterschaps-pakketje van Fieve
Ben al een aantal weken aan het klooien
met keel en verkoudheidsklachten.
Als het hier niet mee overgaat...
Een lieve kaart-feel good snoepjes en een zakdoek.

Verder ben ik bezig geweest met 
mijn 2e houten label:

*Red&Green*



Deze gaat op de post...

In deze envelop-handbeschilderd

Met deze verpakking:

*Beschilderde strikjes pasta*
*Knoop je aan een draadje-simpel*

Klaar om gepost te worden!
Een "goede" vrijdag en alvast
een leuk paas-weekend gewenst
 xxx Sil
*

13 opmerkingen:

  1. Mooi geworden ! Hier ook flinke keel-en snottertoestanden. Henig an !
    Goeie vrijdag ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk zo'n beterschapspakketje, dit moet wel gaan helpen Sil:) heel veel beterschap!
    en je hebt zelf ook weer zoveel leuks gemaakt!

    ik wens je een fijn en warm paasweekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker Snotteren hahahahaha wat een ontzettend geweldig beterschapspakketje ! En Sil.... je bent zelf wel heeeeeeeel creatief bezig zeg, onwijs leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu moet je wel beter worden, kan niet anders!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww het snotteren wordt wel een stuk aangenamer zo met dit geweldige pakketje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lief van Paddy! Ziet er weer leuk uit!
    Maarreh jouw creaties zijn ook weer helemaal top, wow jij bruist echt van de creativiteit. You go girl! En ik hoop dat je gesnotter snel over is. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och Sil, heel Nederland snottert volgens mij, maar vervelend is het!
    Prachtig dat label, wat een vondst. Jij ook fijne paasdagen.
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik het in het echt zie kan ik me voorstellen dat het een lastig werkje was.....dit is echt zo gaaf!!!
    Wat word ik er blij van!!!! Thanks for being MY friend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. En jij niet alleen, met zo'n zakdoek zou je bijna snotterig willen worden, maar nee dit meen ik niet echt. Mijn dochter is ook al weken niet fit en dat is knap lastig om goed te kunnen functioneren. Hoop dat je snel weer opknapt. Mooi Paasweekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaaa lekker snotteren! Word het nog bijna leuk van op deze manier ;)
    De label die je gemaakt hebt is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fantastisch om te krijgen, zo een beterschapspakket! En die medaille, helemaal te gek! Zo mooi gemaakt! En ik ben ook heel blij met mijn paas verrassing! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig, die polkadot pasta :D Mooi snotterdoekje, snotteren in stijl! Beterschap...
    Vind je label prachtig, wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!