Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Petite borduurwerkje-1 Zater-en-Zondag!

*I love embroidery*





Bij Arnika bestelde ik deze houten
borduur-labels-ik had ze al es gezien
op Pinterest.
Het was best een lastig klusje om te
borduren-het hout geeft niet mee.
Ik ben nu op zoek naar nog grotere
labels om andere werkjes mee te maken.
Aan het houten label maakte ik een lapje
van leer en het lijkt waarachtig
op een medaille-broche.
Een mooi weekend gewenst

PS. Mijn give away loopt bijna af:

a.s. zondag maak ik de winnaressen bekend!
xxx Sil
*

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk Sil. Ik houd m'n ogen open voor je hoor. Wat ik laatst ook ergens zag: borduren op zo een flexibel badmatje. Wel het groffe werk maar ik vond het toch wel een leuk idee : http://childhood101.com/2010/09/our-toddler-friendly-sewing-basket/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en er bestaat ook borduurkarton had ik gzien, aanzienlijk goedkoper dan dan hout, en met kartonnetje eracht helemaal okee denk ik.

      Verwijderen
  2. ik heb je ook nog een mail gestuurd met een tip. deze medaille is ook erg leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! De kleur spreekt me erg aan en verder met het labeltje ook leuk bedacht.
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat leuk die houten borduurlabels, ik geniet iedere keer weer van je leuke werkjes.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuk!!
    Borduren kan ik dus echt niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat borduren op ander materiaal. Ik zag bij jou toch ook het retro meisjeshoofd van strijkkralen. Leuk~! fijne avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!