Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

Paas-pimp Zon-en-Maandag!



*Prentenkaarten van Vintagexplosion*





Geïnspireerd door papier-kunstenares Elsita
maakte ik vorig jaar dit ovale schilderij.
(de gehaakte narcisjes maakte mijn peet-tante)
Het schilderij pimpt nu mijn voordeur.













Voor in mijn paastakken beschilderde
ik deze gips-hangertjes:
had ze al een poos in huis.
Elk jaar maak ik wel iets dus langzaam aan
hangen de takken lekker vol:
op hun *paasbest* kan ik je zeggen!

Ik wens een ieder leuke
Paasdagen-geniet!
xxx Sil
*

19 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijke boel, geniet ervan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest zal het in jouw huis zijn, met al die prachtige kleurtjes en gezellige dingetjes!
    Fijne paas dagen voor jou en jouw gezin!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig al die kleurtjes,
    Fijne paasdagen

    Lieve groetjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemachtig wat ben jij toch creatief, ik hou zo van jouw kleuren, heerlijk! Geniet van de Paasdagen! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer geweldig uit!
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en stel prachtig bont gekleurde gips paasfiguren, ik houd ervan!
    Wat maak je toch allemaal leuke dingen!
    Fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer lekker losgegaan bosnimfje! Lijkt me een feestje bij jullie thuis, een lust voor het oog en dan ook nog bewoond met warme harten-zielen geweldig!
    Een heel fijn paasfeest. Dikke engelenknuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met al die mooie spulletjes in huis en aan de voordeur kan het toch niet misgaan... een hele fijne pasen toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mo zo moooooooooooi! Knuffel van Paashaas xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie "paashangers" heb je gemaakt zeg, SUPER!
    Voor jou en je gezin ook hele gezellige en misschien wel zonnige Paasdagen.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne, oogstrelende Paasdingen heb je gemaakt ! Fijne dagen met elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke kleuren, helemaal Sil! :D Jij ook een fijn paasweekend.

    Kreeg vandaag de supergave ring binnen! Dank je wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een kleurige gezelligheid! Jullie ook fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf gaaf gaaf...die kaart ...ik heb ik mijn leven niet zo'n mooie paaskaart gezien!!!
    Gourmet ze vandaag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er lekker vrolijk en fleurig uit! Nog een fijne tweede paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, die gipsen hangers. Je paastakken zien er prachtig uit. Ik ben heel blij met mijn broche. Ik heb een foto van je blog gepikt en gebruikt op mijn blog, hoop dat je het niet erg vind. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achterlaat!